Saat tuotteet ennen joulua, kun tilaat viimeistään 19.
 

MIKSI RAUHOITTAVAT ÄÄNET VOIVAT AUTTAA NUKKUMAAN PAREMMIN

Rauhallinen uni. Lopultakin. Rauhoittavilla äänillä.

Pysähdy hetkeksi miettimään. Muistele edellistä kertaa, kun nukuit sikeästi läpi yön. Oliko se ennen kuin aloit nukkua samassa sängyssä äänekkäästi kuorsaavan puolison kanssa? Ennen kuin juhliva naapuri muutti seinän taakse? Tiedämme tunteen. On turhauttavaa maata mukavassa sängyssä, kun nukahtamisesta ei tule mitään.

Unenpuute on maailmanlaajuinen ongelma. Käsi ylös, jos olet samaa mieltä – ei hätää, et ole ainoa.

60 %

aikuisista ympäri maailman kärsii nukahtamis-, nukkumis- tai heräämisongelmista.

79 %

aikuisista nukkuu alle seitsemän tuntia ja 30 % alle kuusi tuntia vuorokaudessa.

25 %

yhdysvaltalaisista pariskunnista nukkuu eri huoneissa – useimmiten syynä on puolison kuorsaus.

Väsynyt nainen istuu sängyn laidalla herättyään

Unen tärkeys

Ihmiset tarvitsevat tarpeeksi lepoa pysyäkseen virkeinä, terveinä ja aktiivisina. Sound Sleep -projektin johtaja, lääkäri Jeffrey Ellenbogen sanoo:

"[Unenpuute] on yhdistetty sydän- ja verisuonitauteihin, mielenterveysongelmiin ja diabetekseen ... se voi myös heikentää toimintakykyä päivällä, mikä johtaa heikentyneeseen työtehoon ja keskittymishäiriöihin, jotka voivat aiheuttaa esimerkiksi auto-onnettomuuksia."

Jos et nuku tarpeeksi, voit olla vaaraksi itsellesi tai muille. Hyvä uni on elintärkeää.

Hyvin nukkunut mies syö aamupalaa keittiössä

Nukkuminen virkistää

Mitä tapahtuu, kun nukut hyvin joka yö?

Lukuisien tutkimusten mukaan suositellun mittainen yöuni parantaa aivojen toimintaa, terveyttä, mielialaa, ulkoista olemusta ja elämänlaatua. Uni voi olla yksi pitkän elämän salaisuuksista – sillä voi olla jopa suurempi vaikutus kuin ravinnolla.

Millaisia vaikutuksia tarpeellisella levolla on?

Pysyt tarkkaavaisempana ja virkeämpänä töissä, niin voit havitella vaikka ylennystä. Olet energisempi ja spontaanimpi, niin voit vaikka pyytää kahvilan söpöläistä treffeille. Heräät pirteänä, levänneenä ja hyväntuulisena valmiina päivän koitoksiin. Joka päivä.

Jatkuvasti kuulolla

Oletko miettinyt, miksi nukut huonosti? Melun sijaan unta häiritsevät ennemminkin äänten muutokset. Aivot käsittelevät äänenvoimakkuuksien, -korkeuksien ja -sävyjen eroja, vaikka olet unessa. Epätasaiset äänet voivat vaikuttaa sykkeeseen ja verenpaineeseen sekä herättää tunteita alitajuisesti. Muuttumattomat, tasaiset äänet puolestaan voivat kääntää aivojen huomion muualle ja peittää häiritseviä taustaääniä. Siksi parempien yöunien ratkaisu ei välttämättä ole äänien vaimentaminen vaan niiden korvaaminen paremmilla äänillä.

Rauhoittavat äänet nukkumisen apuna

Tutkimusten mukaan tasaiset taustaäänet, kuten valkoinen kohina, rauhoittavat aivoja ja voivat auttaa nukahtamaan ja pysymään unessa. Aivot ovat jatkuvasti kuulolla, joten unta edistävät äänet peittävät häiritsevät äänet ja ohjaavat alitajuntaa pehmeillä, rauhoittavilla äänillä, joihin ei tarvitse keskittyä. Rauhoittavat äänet ovat yksinkertaisia ääniä, joihin ei tarvitse kiinnittää huomiota, kuten nuotion leiskuntaa ja puron solinaa. Tasaiset äänet luovat koko yön kestävän ääniympäristön, joka peittää alleen oven paukahduksen kaltaiset kovat äänet ja auttaa nukkumaan ilman häiriöitä.

Tavoitteemme: rauhallisten yöunien varmistaminen. Joka yö.

Bosen pitkäaikainen tavoite on ollut luoda tuotteita, jotka parantavat ihmisten elämää. Univaje on jatkuva ongelma monille ihmisille, ja siksi halusimme kehittää yksinkertaisen ratkaisun, josta voi olla apua miljoonille. Bose noise-masking sleepbuds™ -kuulokkeet ovat pienet, täysin langattomat unikuulokkeet, jotka tuntuvat miellyttäviltä koko yön ajan. Musiikin toistamisen sijaan ne tuottavat rauhoittavia ääniä, jotka peittävät häiritseviä taustaääniä ja auttavat nukkumaan. Lopultakin.